GIK SERVICES d.o.o.
Pile I. 1, 10000 Zagreb
OIB: 48480722799
Email: info@gik-services.hr
Web: www.gik-services.hr
1. Uvod
Tvrtka GIK SERVICES d.o.o., sa sjedištem na adresi Pile I. 1, 10000 Zagreb, obrađuje osobne podatke u skladu s Općom uredbom o zaštiti podataka (EU) 2016/679 (GDPR) te relevantnim zakonima Republike Hrvatske. Ovom politikom želimo Vam jasno i transparentno pojasniti kako prikupljamo, koristimo i štitimo Vaše osobne podatke te koja su Vaša prava u vezi s time.
2. Načela obrade
Osobne podatke obrađujemo:
- zakonito i pošteno,
- u jasno određene svrhe,
- u mjeri koja je nužna i opravdana,
- uz primjenu tehničkih i organizacijskih mjera zaštite,
- te uz osiguranje Vaših prava kao ispitanika.
3. Voditelj obrade
GIK SERVICES d.o.o. djeluje kao samostalan voditelj obrade. U slučajevima gdje to priroda usluge zahtijeva, možemo surađivati s trećim stranama koje djeluju kao izvršitelji obrade, pri čemu se uvijek poštuje zakonitost obrade i Vaša privatnost.
4. Službenik za zaštitu podataka
Za sva pitanja vezana uz zaštitu Vaših osobnih podataka, možete nam se obratiti putem:
E-maila: zp@gik-services.hr
Adrese: GIK SERVICES d.o.o., Pile I. 1, 10000 Zagreb
(n/r: Službenika za zaštitu podataka)
5. Svrhe i pravni temelji obrade
Osobne podatke obrađujemo u sljedeće svrhe:
- Izvršavanje ugovornih obveza, npr. kod upravljanja i održavanja zgrada, slanja obavijesti suvlasnicima, vođenja evidencija o pričuvi itd.;
- Ispunjenje zakonskih obveza, primjerice prema poreznim i drugim propisima;
- Ostvarenje legitimnih interesa, poput unaprjeđenja usluge, sigurnosti zgrada ili odgovora na Vaše upite i reklamacije;
- Na temelju privole, kada ju izričito zatražimo za točno određenu svrhu.
6. Kategorije osobnih podataka koje prikupljamo
Ovisno o vrsti suradnje i pravnoj osnovi, možemo obrađivati:
- Osnovne identifikacijske podatke (ime, prezime, OIB, adresa, kontakt podaci),
- Podatke o vlasništvu i korištenju nekretnina,
- Podatke o plaćanju (brojevi računa, iznosi pričuve, režija i dr.),
- Podatke o zaposlenicima u vezi s radnim odnosom (kada je primjenjivo),
- Komunikaciju s Vama (npr. putem e-maila, telefona ili pisanim putem).
U slučaju da odbijete dati nužne podatke, možda nećemo moći izvršiti određene usluge ili ugovorne obveze.
7. Kako prikupljamo osobne podatke
Osobne podatke prikupljamo isključivo u okviru obavljanja naše djelatnosti upravljanja i održavanja zgrada, i to na načine koji su u skladu sa zakonom i u interesu svih suvlasnika. Najčešće se radi o sljedećim situacijama:
- Od predstavnika suvlasnika, prilikom preuzimanja zgrade u upravljanje, kada nam dostavljaju osnovne podatke o zgradi i vlasnicima posebnih dijelova;
- Od prethodnog upravitelja, bilo da je riječ o fizičkoj ili pravnoj osobi, radi preuzimanja tehničke, pravne i financijske dokumentacije potrebne za nastavak upravljanja;
- Direktno od suvlasnika, njihovih zakonskih zastupnika ili punomoćnika – najčešće putem upitnika, ugovora, dopisa ili elektroničke komunikacije;
- Od prijašnjih vlasnika, u trenutku prodaje nekretnine, kada su još uvijek evidentirani u sustavu i potrebno je uskladiti podatke s novim vlasnikom;
- Od trećih osoba, kao što su agencije za promet nekretninama koje nas informiraju o promjenama vlasništva;
- Putem nadležnih institucija, poput javnih bilježnika, Ministarstva unutarnjih poslova, sudova i drugih tijela koja po službenoj dužnosti ili temeljem zahtjeva dostavljaju relevantne podatke;
- Iz javno dostupnih registara i baza, kada postoji potreba za provjerom točnosti ili ažuriranjem postojećih podataka, kao i za utvrđivanje sposobnosti podmirenja financijskih obveza prema zgradi.
U svakom slučaju, prikupljamo samo one podatke koji su nužni za zakonito, odgovorno i transparentno upravljanje zgradom – sukladno ugovoru o upravljanju, važećim propisima i legitimnim interesima svih suvlasnika.
8. Pohrana podataka
Vaše osobne podatke čuvamo samo onoliko dugo koliko je potrebno radi ispunjenja svrhe za koju su prikupljeni, osim ako zakonom nije propisan dulji rok (npr. porezna dokumentacija, zahtjevi za naknadom štete i sl.).
Ako ste dali privolu za obradu podataka, ona se može povući u bilo kojem trenutku, pri čemu povlačenje ne utječe na zakonitost obrade do trenutka povlačenja.
9. Kolačići (Cookies)
Naša web stranica koristi kolačiće za poboljšanje korisničkog iskustva i analizu prometa. Korištenjem stranice pristajete na uporabu kolačića. Uvijek možete upravljati svojim postavkama kolačića putem preglednika.
10. Primatelji podataka
Vaši podaci mogu biti proslijeđeni:
- Partnerima koji za nas pružaju usluge (računovodstveni servisi, IT podrška, izvođači radova i dr.),
- Javnim tijelima i institucijama, ako to nalaže zakon (npr. sudovi, porezna uprava, zemljišnoknjižni odjel),
- Dobavljačima režijskih usluga radi prijenosa ugovornih obveza,
- Bankama ili osiguravateljima ako to zahtijeva poslovna suradnja.
Svi primatelji obvezni su postupati u skladu s GDPR-om i ovim pravilima.
11. Vaša prava
U skladu s GDPR-om, imate pravo:
- Zatražiti pristup svojim osobnim podacima,
- Zatražiti ispravak netočnih ili nepotpunih podataka,
- Zatražiti brisanje podataka kada više nisu potrebni ili je obrada nezakonita,
- Ograničiti obradu u određenim situacijama,
- Prenijeti podatke drugom voditelju obrade,
- Uložiti prigovor na obradu utemeljenu na legitimnim interesima,
- Povući privolu (ako je obrada temeljena na privoli).
12. Pravo na pritužbu
Ako smatrate da je došlo do povrede Vaših prava, možete podnijeti prigovor izravno nama, a imate i pravo podnijeti prijavu Agenciji za zaštitu osobnih podataka (AZOP):
Adresa: Selska cesta 136, 10000 Zagreb
Email: azop@azop.hr
www.azop.hr
Tel: +385 (0)1 4609 000
13. Izmjene politike privatnosti
Zadržavamo pravo izmjene ove Politike privatnosti u bilo kojem trenutku. Ažurirana verzija uvijek će biti dostupna na našoj web stranici s jasno navedenim datumom stupanja na snagu.